„Dlaczego warto odwiedzić Krotoszyn?" Regulamin konkursu IX edycja
„Dlaczego warto odwiedzić Krotoszyn?”
Regulamin konkursu IX edycja
ORGANIZATOR:
Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Krotoszynie
ul: 23 Stycznia 20
63-700 Krotoszyn
Tel. 062 722 67 80
CELE KONKURSU:
- wyłonienie najlepszego plakatu, albumu, prezentacji multimedialnej
- ukazanie możliwości turystycznych, naukowych i społecznych miasta na przestrzeni wieków
- wzmocnienie poczucia tożsamości z własnym miastem
- pobudzenie szczególnie wśród ludzi młodych zainteresowania własnym miastem i środowiskiem
Krotoszyna
- doskonalenie umiejętności posługiwania się nowoczesnymi instrumentami promocji i marketingu
(kamera, telefon komórkowy, inne)
FORMA KONKURSU:
Konkurs jest dwuetapowy: etap szkolny i gminny.
Rozstrzygnięcie konkursu połączone z wręczeniem nagród nastąpi w czerwcu 2016r. w Bibliotece Publicznej w Krotoszynie
OSOBY ODPOWIEDZIALNE: Agnieszka Ryba, Małgorzata Maciejewska.
SZCZEGÓŁOWY OPIS KONKURSU:
- Zadania konkursowe realizowane będą w dwóch kategoriach wiekowych:
Klasy IV – VI Szkoły Podstawowej
Klasy I – III Gimnazjum
Prace mogą wykonać zespoły 2 osobowe.
- Zadaniem uczniów klas IV – VI Szkół Podstawowych jest przygotowanie plakatu lub albumu związanego z tematem konkursu. Album nie może zawierać więcej niż 30 stron. Może być napisany w wersji dwujęzycznej.
Technika wykonania plakatu i format jest dowolny. Liczymy na pomysłowość.
Opis powinien zawierać:
- tytuł pracy
- imiona i nazwiska oraz wiek członków zespołu
- nazwa szkoły, nr telefonu
- imię i nazwisko opiekuna
- Dla uczniów gimnazjalnych przedmiotem konkursu jest zrealizowanie prezentacji multimedialnej związanej z tematem konkursu. Może być opatrzona komentarzem w wersji dwujęzycznej. Pomysłowość i ilość merytorycznych informacji o Krotoszynie należy do autorów prezentacji. Gotowa praca powinna być nagrana na płycie CD - ROM lub DVD z opisem.
Opis powinien zawierać:
- tytuł pracy
- imiona i nazwiska oraz wiek członków zespołu
- nazwa szkoły, nr telefonu
- imię i nazwisko opiekuna
Prezentacja nie może naruszać godności ludzkiej, sprzyjać zachowaniom zagrażającym zdrowiu, bezpieczeństwu lub ochronie środowiska.
- Etap szkolny należy przeprowadzić do 15 maja 2016 roku. Wybrane prace opatrzone opisem należy przesłać na adres Organizatora do 20 maja 2016r.
- Każda szkoła biorąca udział w konkursie może dostarczyć do 10 prac w każdej kategorii dotyczącej formy wykonania (album, plakat, prezentacja multimedialna).
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lub zniszczenia źle zabezpieczonych prac.
7.Organizatorzy powołają komisję konkursową, która obejrzy zgłoszone prace i wyłoni laureatów w maju 2016r.
8.Laureaci powiadomieni zostaną o wynikach konkursu oraz terminie wręczenia nagród.
9.Wszystkie prace przechodzą na własność Organizatora.
10.Organizatorzy przygotują wystawę nagrodzonych plakatów, albumów w Bibliotece Publicznej.
11. Postanowienie dotyczące praw autorskich:
Laureaci etapu szkolnego przenoszą na Organizatora nieodpłatnie autorskie prawa bez ograniczeń czasowych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. z późniejszymi zmianami, w szczególności w zakresie wykorzystania w celu emisji, udostępnienia na stronach internetowych naszego miasta, we wszystkich materiałach promocyjnych i reklamowych. Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie i udostępnianie swoich danych osobowych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997r. z późniejszymi zmianami.