Szkoła Podstawowa w Gorzupi

Aktualności

Wycieczka do Biskupina

08 czerwca 2017 roku udaliśmy się na wycieczkę do Biskupina. Była ona możliwa dzięki wsparciu Rady Rodziców Szkoły Podstawowej w Gorzupi. Naszą przygodę rozpoczęliśmy już o 6.30. Podróż minęła szybko. O godzinie 10.30 zameldowaliśmy się przed bramą Muzeum Archeologicznego w Biskupinie, gdzie czekała na nas pani przewodnik. Pospacerowaliśmy z nią po terenie muzeum oglądając życie i zwyczaje naszych przodków. Po zwiedzaniu braliśmy udział w warsztatach lepienia z gliny. Niektórzy z nas odkryli w sobie nowe talenty :) Znalazł się nawet czas na prehistoryczne zajęcia: strzelanie z łuku, rzucanie toporem i jazdę na koniu. Następnie czekała na nas podróż wąskotorową kolejką na trasie Biskupin-Wenecja, gdzie czekał na nas już autobus gotowy do drogi powrotnej do Gorzupi. Po drodze zahaczyliśmy o pewną restaurację :) Pod szkołą zameldowaliśmy się przed 19, trochę zmęczeni ale pełni wrażeń z wyjazdu.

W.Jasiak

Website templatesBusiness directory UKYellow pages USWebsite design companyWeb design directoryWeb design directory AustraliaWeb design directory CanadaFree education web templates