Jeszcze chłodno, ale słońce świeci wspaniale na zebranych przed szkołą uczestników wycieczki. Klasy: Va, Vb, i VIb wraz z opiekunami oczekują na wyjazd, który potrwa od 27 do 29 marca 2017 roku. Celem podróży będzie malowniczo położona miejscowość – Polanica Zdrój. Trasę pokonujemy bezpiecznie, a w Domu Wczasów Dziecięcych czekają na nas wspaniali pracownicy, schludne pokoje i smaczne jedzenie.

Popołudnie upłynęło nam na zwiedzaniu Polanicy  i degustacji pysznych polanickich gofrów. Dzień zakończył się śpiewająco, wykazaliśmy się umiejętnościami wokalnymi podczas zorganizowanego dla nas konkursu karaoke. 28 marca podziwialiśmy cuda natury w Jaskini Niedźwiedziej oraz Muzeum Ziemi. Wieczorem staliśmy się kinomanami – obejrzeliśmy film pt. „Sing”. Cóż wszystko co dobre ma szybki koniec. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Ząbkowicach Śląskich, aby zwiedzić muzeum i posłuchać opowieści z dreszczykiem, a dotyczyły one historii Frankensteina. Wracając z wycieczki odwiedziliśmy również naszą ulubioną restaurację – McDonald’s. Od Wrocławia towarzyszył nam deszcz. Niebo płakało, że tak wspaniała grupa opuściła Polanicę. Już jesteśmy gotowi na kolejną wyprawę!