Wyślij nam wiadomość przy pomocy naszego szybkiego formularza kontaktowego.
Wiadomości
grafika
Powiązane galerie:
Piękna Gmina. Wyjazd do Poznania z Bożacina

W ramach współpracy oddziału przedszkola w Bożacinie z Rada Sołecką wsi Bożacin, tak jak co roku został zorganizowany wyjazd integracyjny przedszkolaków z rodzicami oraz chętnych mieszkańców naszej wioski.

9.06.2016 roku wynajętym autobusem wyjechaliśmy zobaczyć stolicę naszego województwa – Poznań. Pierwszym etapem wycieczki było zwiedzanie lotniska Ławica. Obserwowaliśmy tam pokaz służb strażniczych, pogotowia ratunkowego, straży pożarnej oraz służb granicznych. Mieliśmy możliwość zobaczyć z bliska pas startowy, lądowanie samolotów oraz pracę ludzi na lotnisku. Następnie pojechaliśmy na starówkę. Spacerowaliśmy po Starym Rynku, słuchaliśmy hejnału z wieży i zachwycaliśmy się starymi kamieniczkami i fontannami. O godzinie 12.00 oglądaliśmy poznańskie koziołki. Dzieci kupiły sobie upominki i zrobiły pamiątkowe zdjęcia. Potem wszyscy pojechaliśmy odpocząć na Malcie, a dzieci spędziły aktywnie czas na placu zabaw. Ostatnim etapem naszej wycieczki była przejażdżka kolejką wąskotorową- Maltanką- malowniczą trasą wzdłuż jeziora Malta.

Zmęczenie, ale szczęśliwi i zadowoleni, wróciliśmy do domu. Wspomnienia z wycieczki na długo pozostaną w naszej pamięci.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspaniałą atmosferę, a panu kierowcy za bezpieczną podróż.

ikona daty15-07-2016, 13:29 ikona autoraib ikona wyświetleń2916
Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt
COOKIE

Używamy plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie. Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.