katalogi_baner_01062018.png
wolne_lektury.png
instytut książki.jpg
PAFW.jpg
FRSI.jpg
filantropia.png
legimi.jpg
15latcpcd.png
sbp.png
frd.png
btn_bibliografia_wielkopolski.png
region wielkopolska.png
wbc.jpg
polona.png
Katalog on-line
baner-krotoszyn.jpg
Wiadomości
grafika
Konkurs recytatorski „Wierszyki łamiące języki”

6 kwietnia 2017 roku w Krotoszyńskiej Bibliotece Publicznej im. Arkadego Fiedlera – filii nr 5 w Chwaliszewie odbył się konkurs recytatorski  pt. „Wierszyki, łamiące języki”. Do konkursu przystąpili uczniowie klas IV-VI SP w Chwaliszewie, którzy zostali wybrani wcześniej przez nauczyciela przygotowującego do konkursu. Każdą klasę mogło reprezentować maksymalnie troje dzieci. Konkurs miał na celu: rozbudzenie wrażliwości i uwagi słuchowej, wzbogacenie słownictwa i umiejętności wypowiedzi, rozwijanie inwencji twórczej i wyobraźni, tworzenie atmosfery do zabawy poezją. Pierwsze zadanie uczestników polegało na przedstawieniu utworu bogatego w słowa niełatwe do wyrecytowania. Drugie na przeczytaniu wiersza wskazanego przez Jury konkursu. Przy ocenie uczestników Jury brało pod uwagę dobór repertuaru, pamięciowe opanowanie, interpretację i dykcję.

 

Jury przyznało:

  • I miejsce – Bartosz Polak
  • II miejsce – Tomasz Kostka
  • III miejsce – Weronika Polak
  • Wyróżnienie – Mateusz Bielawny

Wszyscy uczestnicy otrzymali zakładki i słodkości. A zwycięzcy nagrody książkowe i dyplomy. Organizatorzy serdecznie dziękują p. Renacie Gierszewicz – nauczycielowi z ZS w Chwaliszewie za przygotowanie uczniów do konkursu oraz p. Joannie Kordus-Mróz - nauczycielowi z ZS w Chwaliszewie za udział w Jury podczas konkursu.

 

Konkurs recytatorski zorganizowały: Hanna Russek – bibliotekarz Krotoszyńskiej Biblioteki Publicznej im. Arkadego Fiedlera – filii nr 5 w Chwaliszewie we współpracy z Lucyną Radojewską-Felczak – bibliotekarzem z ZS w Chwaliszewie.

 

Tekst: Hanna Russek
Zdjęcia: Hanna Russek, Lucyna Radojewska-Felczak

 

 

 

 

 

 

 

ikona daty10-04-2017, 08:19 ikona autoraRedaktor KBP ikona wyświetleń1177
Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt