 
             
             
             
            ![IMG_1793[1] IMG_1793[1]](jpg/thumbs_img_17931.jpg) 
             
     Uczniowie klasy II gimnazjum, realizując projekt  gimnazjalny, zaprosili  młodszych kolegów do pracowni fizycznej. Pokazali pierwszoklasistom różne doświadczenia fizyczne związane z wodą. Doświadczenia dotyczyły właściwości fizycznych wody. Uczniowie badali zmianę kształtu, lepkość, powierzchnię swobodną, ściśliwość itp.  Niektóre eksperymenty wydawały się uczniom trudne, bowiem związane były z fizyką lub chemią, stworzyły jednak dzieciom niepowtarzalną okazję do odkrywania i zgłębiania fascynującego świata przyrody. Mamy nadzieję, że wiedza i umiejętności zdobyte podczas zajęć, staną się inspiracją i pomostem do pogłębiania wiadomości na innych zajęciach lekcyjnych oraz zachęcą dzieci do aktywnego poznawania  świata.
Uczniowie klasy II gimnazjum, realizując projekt  gimnazjalny, zaprosili  młodszych kolegów do pracowni fizycznej. Pokazali pierwszoklasistom różne doświadczenia fizyczne związane z wodą. Doświadczenia dotyczyły właściwości fizycznych wody. Uczniowie badali zmianę kształtu, lepkość, powierzchnię swobodną, ściśliwość itp.  Niektóre eksperymenty wydawały się uczniom trudne, bowiem związane były z fizyką lub chemią, stworzyły jednak dzieciom niepowtarzalną okazję do odkrywania i zgłębiania fascynującego świata przyrody. Mamy nadzieję, że wiedza i umiejętności zdobyte podczas zajęć, staną się inspiracją i pomostem do pogłębiania wiadomości na innych zajęciach lekcyjnych oraz zachęcą dzieci do aktywnego poznawania  świata.