![IMG_9 IMG_9](jpg/thumbs_img_9.jpg)
![089 089](jpg/thumbs_089.jpg)
![IMG_0055 IMG_0055](jpg/thumbs_img_0055-4.jpg)
![IMG_0328 IMG_0328](jpg/thumbs_img_0328.jpg)
![005 005](jpg/thumbs_005-4.jpg)
![IMG_0052 IMG_0052](jpg/thumbs_img_0052.jpg)
Przemiany, które zachodzą w oświacie, stawiają przed nauczycielami nowe wyzwania. Twórcze podejście nauczycieli sprawia, że poszukują nowych, niekonwencjonalnych metod czy form pracy z uczniami. W związku z tym nauczyciele wprowadzają w szkołach innowacje czy eksperymenty pedagogiczne, czyli autorskie rozwiązania programowe, organizacyjne czy metodyczne, które mają na celu podniesienie jakości pracy szkoły.
29 września 2014r. nauczycielki benickiej szkoły – panie Mirosława Zydorczak oraz Bogumiła Pawlik- Berek wzięły udział w radzie szkoleniowej w Zespole Szkół im ks. Jana Twardowskiego w Chwaliszewie nt. Wprowadzania w szkole innowacji pedagogicznej. Prowadzące omówiły regulacje prawne związane z prowadzeniem działalności innowacyjnej i eksperymentalnej przez publiczne szkoły i placówki. Wyjaśniły różnice między innowacją pedagogiczną a eksperymentem pedagogicznym. Omówiły rodzaje innowacji i eksperymentu pedagogicznego. Przedstawiły procedurę zgłaszania w szkole innowacji pedagogicznych. Następnie zaprezentowały innowacje pedagogiczne własnego autorstwa, które były lub są realizowane w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Benicach. Podkreśliły, dlaczego warto wprowadzać w szkole innowacje pedagogiczne.