Od 2 marca wszystkie sprawy związane z ewidencją ludności - załatwiane dotychczas w Urzędzie Miejskim przy ulicy Kołłątaja 7 (budynek w podwórzu) - będziemy załatwiać na Rynku w budynku ratuszowym.
Zmiany dotyczą także Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych, który od 2 marca będzie urzędować przy ul. Kołłątaja 7 (budynek w podwórzu, II p.). Dotychczas wydział ten miał swoją siedzibę w Ratuszu.
Przeprowadzki związane są ze zmianami w przepisach oraz w regulaminie organizacyjnym UM w Krotoszynie.
Zgodnie z nowym regulaminem (obowiązuje od 2 marca br.) sprawy związane z meldunkami, nadawaniem numerów PESEL oraz prowadzeniem spisów wyborców znajdą się w kompetencjach Urzędu Stanu Cywilnego w Krotoszynie. Oprócz tego USC tak jak dotychczas będzie prowadził rejestry urodzeń, małżeństw i zgonów.
W zakresie spraw prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich - pomniejszonym o ewidencję ludności - pozostają: wymiana i wydawanie dowodów osobistych, sprawy ochotniczych straży pożarnych oraz zarządzania kryzysowego i obronności.
Pełna treść nowego regulaminu dostępna jest TUTAJ (BIP)