Napisz do SM Zapytaj burmistrza
Wirtualny spacer Fotogaleria - Miasto i Gmina krotoszyn
Kamera na żywo Mapa gminy
Projekty unijne Pogoda dla Krotoszyna
200_powietrze.jpg
bannerOZE2017.jpg
baner200_sms.jpg
baner200_youtube.jpg
bilety-kok-krotoszyn-pl-200.jpg
baner200_projekty_unijne.jpg
baner200_sprawdz_dowod.jpg
baner200_600lat_info.jpg
Księga Gości www.eko7.krotoszyn.pl
Naziemna TV cyfrowa Trasy rowerowe w Krotoszynie
Miasto monitorowane Działki na sprzedaż
Licznik odwiedzin od 09.04.1998
45827058
Wiadomości
Urzad Miejski zatrudni
Urząd Miejski w Krotoszynie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze na stanowisko: zastępca naczelnika wydziału (architekt lub planista przestrzenny)...

1. Wymagania niezbędne:
a/ wykształcenie wyższe – architekt (członek Izby Architektów) lub planista przestrzenny (członek Izby Urbanistów),
b/ minimum 5 letni staż pracy w tym co najmniej 2 letni staż  pracy w jednostkach określonych w art.1 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami) lub:
- w służbie cywilnej
- w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi,
- w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
- na kierowniczych stanowiskach państwowych,
c/ nieposzlakowana opinia i niekaralność,
d/ obywatelstwo polskie.


2. Wymagania dodatkowe:
a/ znajomość języka obcego,
b/ dobra znajomość prawa administracyjnego (studia podyplomowe z tego zakresu)


3. Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
- konsultacje i udział w opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
- merytoryczne opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji cel publicznego,
- podejmowanie decyzji o podziałach oraz rozgraniczeniach gruntów,
- prowadzenie przetargów związanych ze sprzedażą i wydzierżawieniem gruntów komunalnych,
- tworzenie zasobów gruntowych dla potrzeb gminy (wykupy),
- sprzedaż komunalnych lokali mieszkaniowych,
- monitorowanie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym gruntu,
- komunalizacja nieruchomości Skarbu Państwa


4. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i umiejętności,
d/ kwestionariusz osobowy,
e/ oświadczenie o niekaralności,
f/ referencje dotychczasowych pracodawców

Osoby zainteresowane pracą na w/w stanowisku wymagane dokumenty mogą składać do dnia 12 maja 2006 roku:
- osobiście w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego- ul. Kołłataja 7
- lub pocztą na adres : Urząd Miejski w Krotoszynie, 63-700 Krotoszyn, ul. Kołłątaja 7



Zobacz także: BIP UM Krotoszyn - sprawy kadrowe


[aa]


ikona daty13-04-2006, 14:08 ikona autoraConcept INTERMEDIA ikona wyświetleń2816
Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt