Od 15 lutego 2018 roku, powracając do zwyczaju z lat poprzednich, pracownicy Urzędu Miejskiego w Krotoszynie będą doręczali decyzje podatkowe Podatnikom z terenu miasta Krotoszyna.
Zgodnie z art. 144 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Ordynacja podatkowa organ podatkowy doręcza pisma:
- za pokwitowaniem, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe, pracowników urzędu obsługującego ten organ (czyli Pracowników Urzędu Miejskiego w Krotoszynie), funkcjonariuszy celnych lub upoważnionych pracowników innego organu podatkowego lub przez organy lub osoby uprawnione na podstawie odrębnych przepisów.
Decyzje doręczane będą od poniedziałku do soboty w godzinach od 10.00 do 20.00 do dnia 27 lutego 2018 roku włącznie.
Każdy z pracowników urzędu będzie posiadał przy sobie identyfikator, który na żądanie Podatnika zobowiązany jest okazać. Osoby dostarczające decyzje nie pobierają żadnych opłat za dostarczenie decyzji podatkowej. Urzędnik może zostawić przesyłkę u sąsiada, jeśli ten przedłoży pisemne upoważnienie adresata przesyłki, pozwalające sąsiadowi na odbiór decyzji podatkowej.
Osoby odbierające decyzje proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
SKARBNIK GMINY
Grzegorz Galicki