W czwartek 27 marca 2003 roku o godz. 10.00 w sali nr 41 Urzędu Miejskiego w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7 odbędzie się sesja Rady Miejskiej w Krotoszynie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4. Wnioski merytoryczne i zapytania radnych, sołtysów i przewodniczących rad osiedli.
5. Wystąpienia przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej.
6. Ochrona przeciwpożarowa w Mieście i Gminie Krotoszyn.
7. Przestrzeganie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn z uwzględnieniem realizacji programu 'Bezpieczne Miasto'.
8. Działalność rad osiedli i rad sołeckich za mijającą kadencję 1999 - 2003.
9. Działalność Regionalnego Centrum Edukacji Ekologicznej.
10. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) ustalenia wysokości najniższego wynagrodzenia oraz wartości jednego punktu dla poszczególnych kategorii zaszeregowania dla pracowników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Krotoszynie,
b) ustalenia wysokości najniższego wynagrodzenia oraz wartości jednego punktu dla poszczególnych kategorii zaszeregowania dla pracowników Ośrodka Sportu i Rekreacji w Krotoszynie,
c) powierzenia Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Krotoszynie spraw z zakresu administracji publicznej,
d) uchwalenia treści napisu na pomniku poległych w Benicach funkcjonariuszy w dniu 26 maja 1946 roku,
e) zmiany uchwały nr XXVII/184/2000 Rady Miejskiej Krotoszyna z dnia 31 sierpnia 2000 r. w sprawie zasad wynagradzania nauczycieli, ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia, a także wysokości, szczegółowych zasad przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego,
f) stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
11. Informacja o pracy Burmistrza Krotoszyna w okresie międzysesyjnym.
12. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
13. Odpowiedzi na wnioski merytoryczne i zapytania.
14. Zapytania i wolne głosy.
15. Zamknięcie obrad.