W poniedziałek 28 kwietnia 2003 roku o godz. 10.00 w sali nr 41 Urzędu Miejskiego w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7 odbędzie się VII sesja Rady Miejskiej w Krotoszynie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4. Wnioski merytoryczne i zapytania radnych, sołtysów i przewodniczących rad osiedli.
5. Wystąpienia przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej.
6. Informacja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krotoszynie doty-cząca stanu sanitarnego i sytuacji epidemiologicznej Miasta i Gminy Krotoszyn w roku 2002.
7. Budownictwo komunalne - ocena aktualnego stanu oraz przyjęcie kierunków działa-nia na najbliższe lata w zakresie pozyskiwania lokali socjalnych.
8. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Pro-blemów Alkoholowych dla Miasta i Gminy Krotoszyn w 2002 roku.
9. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu za 2002 rok oraz podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Krotoszyna.
10. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) obsadzenia mandatu radnego,
b) ustalenia składu osobowego Komisji Budżetowo - Gospodarczej i Komisji Spo-łecznej,
c) zlecenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Krotoszynie przeprowadzenia kontroli,
d) upoważnienia Burmistrza Krotoszyna do zaciągnięcia pożyczek z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na finansowanie budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn,
e) dofinansowania kosztów zakupu specjalistycznych średnich samochodów strażac-kich dla jednostek OSP z terenu gmin powiatu krotoszyńskiego w latach 2003-2007,
f) zmian w budżecie na 2003 rok.
11. Przyjęcie oświadczenia w sprawie budowy pawilonu wielkopowierzchniowego w rejonie ulic Mickiewicza i Fabrycznej w Krotoszynie.
12. Informacja o pracy Burmistrza Krotoszyna w okresie międzysesyjnym.
13. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
14. Odpowiedzi na wnioski merytoryczne i zapytania.
15. Zapytania i wolne głosy.
16. Zamknięcie obrad.