W czwartek 29 maja 2003 roku o godz. 10.00 w sali nr 41 Urzędu Miejskiego w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7 odbędzie się VIII sesja Rady Miejskiej w Krotoszynie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4. Wnioski merytoryczne i zapytania radnych, sołtysów i przewodniczących rad osiedli.
5. Wystąpienia przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej.
6. Ocena działalności i efektywności funkcjonowania jednostek organizacyjnych będą-cych własnością Miasta i Gminy Krotoszyn za I kwartał 2003 roku.
7. Analiza wieloletniego programu inwestycyjnego Miasta i Gminy Krotoszyn i podejmowanych działań związanych z pozyskaniem środków finansowych z fundu-szy Unii Europejskiej w latach 2003 - 2006.
8. Informacja z realizacji budżetu Miasta i Gminy Krotoszyn za I kwartał 2003 roku.
9. Sprawozdanie z działalności klubów sportowych w Krotoszynie za 2002 rok.
10. Program Rozwoju Kultury Fizycznej w Mieście i Gminie Krotoszyn w latach 2002-2006.
11. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) przyjęcia Programu Rozwoju Kultury Fizycznej w Mieście i Gminie Krotoszyn w latach 2003-2008 oraz kryteriów promocji Miasta i Gminy Krotoszyn poprzez kluby sportowe,
b) zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowe odprowa-dzanie ścieków na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn,
c) uznania za park miejski terenu przy ul. Rawickiej w Krotoszynie,
d) zmiany uchwały nr XXXIV/245/2001 Rady Miejskiej w Krotoszynie z dnia 22 lu-tego 2001 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za parkowanie pojazdów samo-chodowych, motocykli i motorowerów na parkingach w Rynku, Małym Rynku i na terenie targowiska miejskiego przy ulicy Kobylińskiej w Krotoszynie,
e) regulaminu przyznawania nagród dla nauczycieli za ich osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze,
f) uchwalenia "Statutu Miasta i Gminy Krotoszyn",
g) zwolnień w podatku od nieruchomości,
h) zwolnień gruntów pracowniczych ogrodów działkowych z podatku rolnego.
12. Informacja o pracy Burmistrza Krotoszyna w okresie międzysesyjnym.
13. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
14. Odpowiedzi na wnioski merytoryczne i zapytania.
15. Zapytania i wolne głosy.
16. Zamknięcie obrad.