Porządek obrad:
1.Otwarcie sesji.
2.Ustalenie porządku obrad.
3.Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4.Wnioski merytoryczne i zapytania radnych, sołtysów i przewodniczących rad osiedli.
5.Wystąpienia przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej.
6.Ocena działalności i efektywności funkcjonowania jednostek organizacyjnych będących własnością Miasta i Gminy Krotoszyn za I półrocze 2003 roku.
7.Analiza realizacji budżetu za I półrocze 2003 roku.
8.Informacja o przygotowaniu do roku szkolnego 2003/2004.
9.Podjęcie uchwał w sprawie:
a)zmiany uchwały nr LIII/373/2002 Rady Miejskiej w Krotoszynie z dnia 26 września 2002 r. w sprawie uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
b)uchwalenia Statutu Warsztatu Terapii Zajęciowej w Krotoszynie,
c)zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Warsztatu Terapii Zajęciowej w Krotoszynie,
d)zmiany uchwały Nr XX/145/2000 Rady Miejskiej Krotoszyna z dnia 24 lutego 2000r. w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia ich przebiegu na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn,
e)zmiany uchwały nr XXVII/184/2000 Rady Miejskiej Krotoszyna z dnia 31 sierpnia 2000 r. w sprawie zasad wynagradzania nauczycieli, ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia, a także wysokości, szczegółowych zasad przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego,
f)powołania Zespołu do spraw opiniowania kandydatów na ławników,
g)uchwalenia „Statutu Miasta i Gminy Krotoszyn”,
h)uchwalenia statutów jednostek pomocniczych Miasta i Gminy Krotoszyn,
i)zaciągnięcia długoterminowego kredytu na finansowanie inwestycji w 2003 roku,
j)zaciągnięcia zobowiązania o wartości przekraczającej granicę ustaloną w uchwale budżetowej na 2003 rok,
k)zmian w budżecie.
10.Informacja o pracy Burmistrza Krotoszyna w okresie międzysesyjnym.
11.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
12.Odpowiedzi na wnioski merytoryczne i zapytania.
13.Zapytania i wolne głosy.
14.Zamknięcie obrad.