Napisz do SM Zapytaj burmistrza
Wirtualny spacer Fotogaleria - Miasto i Gmina krotoszyn
Kamera na żywo Mapa gminy
Projekty unijne Pogoda dla Krotoszyna
200_powietrze.jpg
bannerOZE2017.jpg
baner200_sms.jpg
baner200_youtube.jpg
bilety-kok-krotoszyn-pl-200.jpg
baner200_projekty_unijne.jpg
baner200_sprawdz_dowod.jpg
baner200_600lat_info.jpg
Księga Gości www.eko7.krotoszyn.pl
Naziemna TV cyfrowa Trasy rowerowe w Krotoszynie
Miasto monitorowane Działki na sprzedaż
Licznik odwiedzin od 09.04.1998
45827322
Wiadomości
Nie ma biura firmy Energa

Od 1 sierpnia br. nie załatwimy już żadnych spraw związanych z energią elektryczną na ulicy Słodowej 22 w Krotoszynie. Ze względów oszczędnościowych...

... ENERGA Obsługa i Sprzedaż Sp. z o.o. zamknęła powyższy punkt i przygotowała dla klientów inne formy kontaktu: telefoniczne i elektroniczne.


Konsultanci telefonicznych biur obsługi klienta dostępni są pod numerem telefonu 801 555 500 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 20.00. Można się do nich zwrócić o informację w sprawach dotyczących:
- technicznych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, a w szczególności dotyczących wymaganych dokumentów, terminów realizacji i opłat przyłączeniowych,
- obowiązujących taryf, a w szczególności aktualnych cen i stawek w poszczególnych grupach taryfowych,
- umowy kompleksowej, ogólnych warunków umów, doboru optymalnej grupy taryfowej itp.
- informacji o składnikach faktury,
- aktualnego salda, terminu płatności, wysokości zadłużenia,
- aktualnych promocji,
- lokalizacji i godzin pracy biur obsługi klienta,
- sposobu rejestracji w elektronicznym biurze klienta,
- potwierdzenia wpłaty za energię elektryczną.


Konsultanci przyjmują także informacje o stanie licznika potrzebną do wystawienia faktury rozliczeniowej oraz reklamacje dotyczące rozliczeń, korekt lub usterek urządzeń pomiarowych, oplombowania itp. Można też do nich zadzwonić anonimowo, aby zgłosić nielegalny pobór energii elektrycznej.


Elektroniczne biura obsługi klienta znajdziemy pod adresem– www.ebok.energa.pl
Rejestrując się w serwisie e-BOK-u klient uzyskuje dostęp m.in. do salda rachunku, faktur, historii zużycia energii, może także wysłać pytanie do konsultantów bezpośrednio z formularza zamieszczonego na stronie. Może otrzymać również powiadomienia o wystawieniu faktury bądź przypomnienie o terminie zapłaty wysyłane
e-mailem bądź poprzez sms.


Najbliższe Biuro Obsługi Klienta znajduje się w Jarocinie przy ul. Batorego 36 i czynne jest od 8.00 do 16.00. Energia zapewnia jednak, że wszelki dokumenty i pisma, także te wymagające podpisu, będzie można po uzgodnieniu z pracownikami, przesyłać poczta elektroniczną lub faksem.
(red.)

ikona daty04-08-2011, 12:35 ikona wyświetleń2383
Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt