Jak mieszkańcy naszej gminy oceniają atrakcyjność Krotoszyna i pod jakim hasłem chcieliby promować nasze miasto na zewnątrz?
Jakie są plusy, a jakie minusy życia w Krotoszynie? Odpowiedzi mieszkańców na te pytania wysłuchali 29 listopada o godz. 17.00 w auli krotoszyńskiego liceum przedstawiciele agencji Metamorphosis Brand Comunication.
Metamorphosis na zlecenie Urzędu Miejskiego rozpoczęła prace nad przygotowaniem strategii promocji naszej gminy na lata 2012 – 2020. Spotkanie z mieszkańcami jest jednym z działań, dzięki którym fachowcy z agencji poznają specyfikę gminy i nasze pomysły na promocję. Innym sposobem jest analiza wypowiedzi mieszkańców w ankiecie, która była zamieszczona na miejskiej stronie internetowej.
Działanie agencji winno zaowocować spójną koncepcją promocji gminy, która będzie uwzględniała nasze atuty i pozwoli dobrze prezentować się na zewnątrz.
(eliz)