20 września podczas wspólnego posiedzenia komisji stałych Rady Miejskiej założenia „Strategii promocji Miasta i Gminy Krotoszyn na lata 2012-2020 omówił Aleksander Sikora, szef wrocławskiej firmy Metamorphosis.
Nad ostatecznym kształtem strategii firma ta pracowała przez 10 miesięcy wspólnie z powołanym Zespołem Marki Krotoszyn w skład którego weszli radni, przedsiębiorcy, przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz pracownicy urzędu.
Po prezentacji wywiązała się dyskusja. Na pytania radnych odpowiadali Aleksander Sikora, wiceburmistrz Ryszard Czuszke, Franciszek Marszałek, dyrektor Departamentu Inżynierii Miejskiej oraz Jacek Kępa, naczelnik Wydziału Promocji, Przedsiębiorczości i Integracji Europejskiej.
Prace nad strategią rozpoczęły się pod koniec ubiegłego roku. Był to jeden z punktów realizowanego w krotoszyńskim urzędzie od września 2010 r projektu „Profesjonalne e-URZADzanie" (współfinansowanego ze środków unijnych).
Głównym celem strategii jest integracja mieszkańców miasta i gminy wokół idei ruchu sąsiedzkiego.
(mm)
Ze "Strategią promocji Miasta i Gminy Krotoszyn na lata 2012-2020" można zapoznać się tutaj