Napisz do SM Zapytaj burmistrza
Wirtualny spacer Fotogaleria - Miasto i Gmina krotoszyn
Kamera na żywo Mapa gminy
Projekty unijne Pogoda dla Krotoszyna
200_powietrze.jpg
bannerOZE2017.jpg
baner200_sms.jpg
baner200_youtube.jpg
bilety-kok-krotoszyn-pl-200.jpg
baner200_projekty_unijne.jpg
baner200_sprawdz_dowod.jpg
baner200_600lat_info.jpg
Księga Gości www.eko7.krotoszyn.pl
Naziemna TV cyfrowa Trasy rowerowe w Krotoszynie
Miasto monitorowane Działki na sprzedaż
Licznik odwiedzin od 09.04.1998
45819218
Wiadomości
grafika
Szkolenie z obsługi platformy e-wspolpraca.pl

Firma BD Center zaprasza na szkolenie, które odbędzie się 10.06.2014 godz. 10.00
w CKI ul. Zdunowska 12.

Firma BD Center, realizator projektu „Innowacyjny model współpracy dla instytucji pomocy społecznej i rynku pracy” ma przyjemność zaprosić do udziału w szkoleniach etapu upowszechniania finalnej wersji produktu

Tematem szkolenia jest platforma e-współpraca.pl

Korzyści płynące z użytkowania proponowanego modelu:

-efektywniejsza organizacja współpracy oraz przepływ wiedzy poprzez oferowane moduły na platformie internetowej,
-podniesienie kompetencji pracowników instytucji poprzez szkolenia m.in. e-learningowe,
-szybki dostęp do informacji na temat planowanych inicjatyw i projektów z jednoczesną możliwością poszukiwania partnerów poprzez zastosowanie innowacyjnego narzędzia,
-możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami


Szkolenia upowszechniające platformę są:
-jednodniowe
-czterogodzinne
-bezpłatne


O projekcie
Firma BD Center w kwietniu 2011 r. rozpoczęła realizację projektu pn. „Innowacyjny model współpracy dla instytucji pomocy społecznej i rynku pracy” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Miło jest nam Państwa poinformować, że w czerwcu 2013 roku otrzymaliśmy pozytywną ocenę dotyczącą walidacji produktów finalnych wydaną przez Krajową Instytucję Wspomagającą oraz przez Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w związku z czym rozpoczynamy kolejny etap projektu.
Celem głównym projektu jest zneutralizowanie braków w komunikacji i przepływie informacji pomiędzy niepublicznymi i publicznymi instytucjami rynku pracy i pomocy społecznej poprzez wypracowanie systemowego modelu współpracy.
Od kwietnia do grudnia 2012 roku realizowane było testowanie wstępnej wersji produktów projektu tj. platformy internetowej i szkoleń, służących do zachęcania i inicjowania współpracy pomiędzy NiP IRP i PiIS.

Głównymi modułami portalu www.e-wspolpraca.pl są:
-Katalog kompetencji NiP IRP oraz PiIS
-Modelowa ścieżka aktywizacji
-Kursy e-learning
-NGO – niezbędnik
-Modelowe programy szkoleń
-Idea SEPI
-Baza instytucji
-Internetowa Baza Inicjatyw
-Wypracowane rozwiązania
-Aktualności lokalne
-Forum dyskusyjne

Upowszechnianie produktów projektu
Do końca czerwca 2014 roku prowadzone będą działania upowszechniające, które zakładają kampanię społeczną i informacyjną dotyczącą innowacyjnego modelu współpracy. Przewiduje się następujące typy działań:
1. organizację 16 seminariów regionalnych w poszczególnych województwach dla NiP IRP PiIS oraz OZWS, prezentujących działanie i wykorzystanie portalu – szkolenia upowszechniające (16 województw x 5 grup szkoleniowych x 25 osób = 2000 przedstawicieli NiP IRP i PiIS). Dodatkowo w każdym z 16 województw zorganizowane zostaną szkolenia dla 10 OZWS, którzy zostaną wskazani przez użytkowników i wyrażą zgodę na uczestnictwo w szkoleniu (łącznie będzie to 160 osób należących do zróżnicowanych grup osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w rozumieniu Ustawy o zatrudnieniu socjalnym). Ogółem szkolenia obejmą 2160 osób;
2. ogólnopolską konferencję podsumowującą dla 100 osób – zaproszenia zostaną rozesłane do poszczególnych NiP IRP i PiIS. W związku z tym przewiduje się udział przedstawicieli takich instytucji jak: MPiPS, ROPS-y, WUP-y, PUP-y, OPS-y, OHP-y, NGO. Zaproszenia otrzymają także: reprezentanci organów nadzorujących funkcjonowanie PUP i OPS (tj. starostw powiatowych, urzędów miast i gmin), a także odbiorcy ostateczni oraz dziennikarze;
3. kampanię promocyjną opartą na ogłoszeniach w prasie lokalnej;
4. rozpowszechnianie materiałów informacyjno-upowszechniających (ulotki i plakaty) m.in. w OPS i PUP, w celu dotarcia do osób z kategorii OZWS;
5. zamieszczenie i aktualizacja materiałów upowszechniających na stronie portalu i projektu. Działanie to skierowane jest do wszystkich grup docelowych i ma zasięg ogólnokrajowy. Za pośrednictwem portalu zarejestrowani użytkownicy będą otrzymywać cykliczny newsletter zawierający aktualności dotyczące realizacji projektu i podejmowanych w nim działań;
6. rozkolportowanie podręcznika użytkownika portalu 2000 sztuk wśród IRP i PiIS;
7. przygotowanie publikacji podsumowującej projekt – nakład 3000 egzemplarzy rozkolportowanej wśród IRP i PiIS, mediów oraz ośrodków naukowych, szkół wyższychi uczelni, w których obszarze zainteresowania znajdują się zagadnienia związane z rynkiem pracy i pomocą socjalną.

Szczegółowe informacje dotyczące postępów realizacji projektu „Innowacyjny model współpracy dla instytucji pomocy społecznej i rynku pracy” dostępne są na stronie internetowej: www.wspolpraca.bdcenter.pl i www.e-wspolpraca.pl

 

Zgłoszenia na szkolenie przyjmowane są do 9 czerwca 2014 r., pod numerem telefonu 62 725 28 80 lub 502 518 349.



ikona daty06-06-2014, 14:12 ikona autoracki mg ikona wyświetleń1818
Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt